lørdag den 2. februar 2013

Tøjbøjler med stof

I Søstrene Grene har de i øjeblikket industri tøjbøjler til 1,68 kr. Wow det er billigt. Men det ser også lidt kedelige ud så derfor fandt jeg på at shine dem lidt op med lidt stof. Jeg har indtil videre lavet disse tre. Det øverste er stof fra sidste år som jeg har købt i Ikea. De to andre er stof købt i Stof og Stil i år. Først lagde jeg tøjbøjlen på stoffet og tegne rundt om bøjlen. Jeg lavede et sømrum på 1-2 cm rundt om bøjlen. Da jeg syet undlod jeg at sy ved bøjlens krog og forneden på bøjlen (ellers kan du ikke få stoffet på. Der hvor jeg ikke har syet på maskine valgte jeg, at sy i hånden. Det tager selvfølgelig lidt tid. Hvis de ikke har tøjbøjlerne i Søstrene Grene kan de købes i Stof og Stil til 9,95 for 5 stk. Altså 2 kr pr. stk. Så lidt dyrere men stadigvæk billigt. De er lette at lave og udover syningen til sidst så er de hurtige at lave. Brug nogen større rester du har der hjemme. Så kan det næsten ikke blive billigere. Hvis der er nogen der har ideer til hvordan man hurtigere kan lave bunden så skriv endelig en kommentar. 

P.S jeg håber du vil deltage i min give away.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer