lørdag den 12. januar 2013

Sløjfer til håret

I denne uge fandt jeg langt om længe ud af hvor fantastisk Pinterest er. Det er en fuldstændig fantastisk måde at få en masse kreative ideer. Det er som at have en milliard hobbybøger ganske gratis, og helt up-to-date. For mig har det gjort, at jeg har fået øjnene op for udlandske blog. Disse sløjfer stammer egentlig ikke lige fra Pinterest, for de sløjfer jeg fandt var der ikke mønster til, men så fandt jeg mønstret på disse sløjfer gennem lidt google søgning, så ved at gå ind på Six Sister's Stuff fandt jeg både mønster og en udførlig billedforklaring så jeg kunne lave disse sløjfer uden at være en ørn til engelsk. Jeg har lavet en stor og en lille sløjfe. Den lille er lavet på et lille hårspænde som jeg har købt i Søstrene Grene, og den store er lavet på et alm. hårelastik. De er begge lavet i almindelig pladevat.

Så det her var en lille reklame for Pinterest, hvor jeg selvfølgelig også er på. Se mig ved at klikke madebyruskjaer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer