torsdag den 14. februar 2013

Bogstaver til alfabetet

Så kommer jeg igen med et indlæg, men da jeg har haft lidt travlt i den seneste uge. Jeg har bl.a. været en lille tur i Hamburg. Så det har været svært at få tid til at være kreativ og så skrive om det. Men jeg havde en god tur til Hamburg, hvor jeg fik købt lidt til at være kreativ. Det er jo lidt billigere syd på.

Men dette indlæg handler om noget jeg fik inspiration til på Pinterest. Ved at følge linket kan du se hvordan de skal laves. Det er meget nemt og en god og let ting at lave foran fjernsynet. Jeg har brugt skrifttypen Arial Black som jeg synes er en god skrifttype til bogstaver der skal laves i filt. Min plan er at lave alle bogstaver fra a-å men indtil videre har jeg fået lavet dem I kan se på billedet. Hvis I følger linket vil I se at personen har lavet det til juletræet eller til gaver, men min plan er at de kan hænge oppe hele året. Jeg synes det afhænger af hvilken farve filt man bruger. Mine er ihvertfald ikke specielt juleagtige. 

Men det var dette indlæg. I morgen bliver min Give away trukket og jeg håber flere vil deltage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer