tirsdag den 19. februar 2013

Påskehøns

De her påskehøns fik jeg ideen til inde på cchobby's hjemmeside. Det er to høns lavet af filt. Der er en del at sy. Den lille høne har jeg pyntet ved at male efter en skabelon. Den gule høne er der broderet blomster på. Det er noget sværere og jeg synes heller ikke det bliver så pænt. 
Men der er ikke så meget at sige om disse høns andet end at de er sjove at lave, og man kan selvfølgelig pynte dem som man vil. I mønstret er der både store og små. Disse er de store. 
Dette er en af flere påsketing som jeg har lavet indtil videre. Der kommer endnu flere, men der er lidt tid til påske endnu. 


1 kommentar:

  1. Fine høns - jeg finder også meget inspiration hos CC Hobby:-) Tænk at det nu snart er påske!

    SvarSlet

Tak for din kommentar - det varmer