onsdag den 6. marts 2013

En duft af lavendel eller en pose til dine smykker

Hvis nogen af jer nogensinde har fået smykker fra Pilgrim får man altid små sorte poser, hvor man kan ligge sine smykker i. De er gode og jeg har også brugt poserne rigtig meget, men der er også begrænsninger på hvor mange jeg har. Så derfor har jeg lavet disse poser. Nogle store som egner sig til halskæder og større smykker. De små er fantastiske til øreringe. De er ret simple at lave, og hvis man har en Pilgrimspose kan man hurtig regne fidussen ud.
Jeg læste engang, at lavendel skulle være godt imod søvnbesvær så derfor lavet jeg en lille pose med tørret lavendler i. Det er lavet i det samme stof som de andre ting. Så nu dufter/lugter hele min lejlighed af lavendel og det er egentlig meget dejligt, men om det hjælper på min søvn ved jeg ikke. Lavendelduften kan virke ret voldsom også når den ligger under hovedpuden. Jeg ved ikke hvad stoffet hedder måske chiffon. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer