lørdag den 19. oktober 2013

Hama-ferie

Jeg er en af de studerende som har haft fri i efterårsferien, så jeg har været hos min mor i Hammel. Ferien har stået på en tur til Djurs Sommerland sammen med min mor og min søster og hendes mand og deres tre børn. Det var første gang jeg så deres nyeste barn som blev født i august, her fik han også de ting jeg havde lavet til ham i barselsgave, bl.a. et legetæppe som straks blev brugt.
Udover Djurs Sommerland har jeg også været i Ikea og Aarhus, hvor vi bestemt ikke var de eneste. Jeg var inde at se Kvinden i buret, som jeg synes var en rigtig god film, min mor synes dog den var for uhyggelig. Jeg har her i ferien også fået lavet en masse Hama figurer. Der vil komme nogle indlæg om alle figurene de næste dage, men i dette indlæg viser jeg lige billedet af et neonfarvet armbånd som jeg lavede i tirsdags. Det er lavet på samme måde som disse armbånd.
I morgen søndag går turen tilbage til Aalborg, og selvom det er dejligt at besøge min mor glæder jeg mig til at komme hjem til Aalborg.


Med Kreative Hilsner Christina

2 kommentarer:

  1. Elsker de smukke farver - dejligt som de lyser op på en kedelig og grå efterårsdag.

    SvarSlet
  2. Mange tak ja jeg er også rigtig glad for farverne her i det mørke efterår

    SvarSlet

Tak for din kommentar - det varmer