tirsdag den 9. oktober 2012

Til- og fra kort


Til- og fra kort  

I år har jeg sat mig for at lave en masse til- og fra kort, hvor jeg selv finder på hvordan de skal se ud. Her på siden vil der løbende komme nye kort, men også andre ting. Indtil jul vil det mest omhandle juleting. Mine til- og fra kort er mit design, men i er selvfølgelig velkomne til at blive tage mine ideer til jer.

Grunden til at jeg elsker at lave til- og fra kort er muligheden for at skabe en masse på lidt plads, og det kan glæde andre, men også fordi det sætter mig igang med at tænke på nye måder, for jeg vil helst have så mange forskellige kort som muligt.

Tingene kortene er lavet af har stort set været ting jeg havde i forvejen, men Manillakortene har jeg købt i forskellige butikker bl.a Tiger, Bøger og Papir og Søstrene Grene, men de kan også fåes andre steder, og jeg er sikker på at her til jul vil der dukke endnu flere op.

Hvis du er for nærig kan du også lave dem af almindeligt karton, men det er knap så stærkt, og jeg synes heller ikke det ser ligeså elegant ud.

Husk brug aldrig flydende lim direkte på kortene, da det kommer til at svine for meget.

I kan sagtens være hele familien til at lave flotte og festelig kort... Husk det er kun fantasien der sætter grænsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer