mandag den 15. oktober 2012

Vintage Til- og fra kort

Disse til- og fra kort er de første jeg begyndte at lave. De er lette og hurtige at lave. Jeg søgte på google efter gamle julebilleder som jeg lagde i et word dokument og tilpasset dem til manillakort. Desuden lavede jeg tekst med god jul også i word. Jeg klippede billederne og teksten ud og limede dem på kortene efterfølgende satte jeg en guld ramme rundt om billederne og en lille blonde på hvert billed for at fremhæve billedet. Man kan også udskifte vintage billederne med billeder af ens børn eller af sig selv eller modtageren af gaverne. Dette kan måske få kortene til at virke mere personlige 

Igen reglen er det er kun fantasien der sætter grænser! God efterårsferie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer