lørdag den 10. november 2012

Sparebøsser

Jeg manglede en sparebøsse, og så begyndte jeg på disse to sparebøsser. De er lavet på en mælkekarton som jeg har grundet med hvid maling. Efterfølgende har jeg lavet det ønskede motiv. 

Til Huset har jeg brugt malertape, akrylmaling, gaffatape og en mælkekarton som er rengjort. Jeg har lavet en masse vinduer ved at lave firkanter med malertape. For at lukke karton sammen har jeg brugt gaffatape. 
Til Verdenskortet har jeg først fundet et Verdenskort på internettet som jeg har spejlvendt, og overført den til et stykke bagepapir. Efterfølgende overførte jeg motivet til kartonen. Jeg malede verden med sort akrylmaling med en tynd pensel. 
Til begge sparebøsser har jeg skåret et hold til pengene og et lidt større til at få pengene ud igen. 
Så kan du godt gå igang med at spare op igen. Der er ihvertfald masser af plads i disse to sparebøsser. 



  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer