tirsdag den 1. januar 2013

Babushka øreringe

Så blev det 2013, og til trods for at gammel overtro vil mene at 13 er et uheldstal, håber jeg, at 2013 bliver et bedre år end 2012 som har budt på mange nedture, men ikke her på min elsket blog, som jeg har fået som mit lille frirum siden jeg begyndte at blogge i oktober. Det har givet mig meget glæde, at uddele mine kreative ideer, og jeg håber også der er nogen der nyder at se mine ideer. Den 25. december udgav jeg et indlæg, hvor jeg ville give en forsmag på den kommende tid. Jeg har sat mig for, at lave nogle kreative projekter med motivet babushka. Siden jeg var lille har jeg elsket babushka, og har både den traditionelle babushka med masser af dukker indeni, men jeg er også indehaver af en sparegris og flere glaskugler, som jeg elsker. Så nu har jeg sat mig for at lave nogle kreative ideer med dette motiv som jeg elsker. Der vil komme ideer løbende, men der vil ikke gå helt babushka i det på min blog, for jeg vil også komme med andre ideer. 
Men på årets første dag er ideen et sæt øreringe lavet i mini Hama perler. Lav dem i din yndlings farver, lav dem til den næste fest eller gør din hverdags garderobe lidt mere festlig med disse søde øreringe. Så god fornøjelse og forsat god babushka dag.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer