mandag den 25. februar 2013

Min mors fødselsdag

I går havde min mor fødselsdag, og selvfølgelig skulle hun også have lidt kreativt. De næste dage vil indlæggene omhandle hendes gaver. Idag er det hendes fødselsdags kort  Jeg kan godt lide sommerfugle og til trods for, at vi er i slutningen af februar og der er et stykke tid til, at sommerfuglene kommer frem er dette hovedmotivet på mit kort. Jeg fandt en skabelon ved at søge på google. Den brugte jeg først til at skære de første 6 fugle på selve kartonet. Efterfølgende klippede jeg 3 sommerfugle i det papir som skulle være baggrunden for de andre sommerfugle. Inde i kortet har jeg sat et stykke papir som er tapet uden i siden med machende maskimtape. Jeg har vippet sommerfuglene så det ligner, at de flyver. Papiret er købt i Søstrene Grene, hvor du kan få en masse forskelligt mønstret papir.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer