søndag den 17. marts 2013

Alle mine kyllinger kom hjem...

I min første giveaway som Sandra med bloggen Krea kaos vandt var gaven 2 store og en lille kylling i samme stof som den til venstre. I den periode fik jeg syet rigtig mange kyllinger efter en ide fra CChobby. Mine er dog lidt anderledes. Mine store kyllinger er f.eks. der små kyllinger. De mindre kyllinger er lavet i målet 5x10 og er rigtig søde sammen med de andre kyllinger. 
Da jeg lavede kyllingerne lavede jeg rigtig mange. Men nu er der kun disse fem tilbage.. Resten er givet væk bl.a. til giveaway, værtindegave, og fødselsdagsgave til min mormor. 
Produktionen af disse høns gav mig lysten til for alvor at sy på min symaskine, og det er jeg rigtig glad for, og som i kan se her på bloggen er det blevet til rigtig mange projekter siden hen..Der vil helt sikkert komme mere igennem symaskine. Specielt da jeg i sensommeren skal være moster for femte gang. Af mine kyllinger er jeg specielt vild med den i midten, med alle hønsene. 
Men nu er påsken for alvor ved at nærme sig. På næste søndag er det Palmesøndag og så begynder påsken for alvor. Jeg håber så også foråret snart vil komme.  
P.S. Husk at deltage i min giveaway 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer