lørdag den 23. marts 2013

Den heldige vinder var.... mig

Jeg troede aldrig, jeg ville blive den heldige vinder af en Giveaway før sidste fredag, hvor der gik hul på bylden. Jeg blev den heldige vinder af Eas giveaway på bloggen Miss Betty. Det var en pakke med et stort stykke sødt uglestof, børnebøger, knapper og plasticdyr. Så nu har jeg lidt til mig selv, og mine to små niecer får også glæde af lidt af det. 

Men heldet var med mig igen om søndagen, da jeg vandt Simones Giveaway på bloggen Simones hverdagstanker. Denne gang blev jeg den heldige vinder af en masse prøver på cream, parfume, neglelak, mascara, dvd med Dennis Knudsen og meget andet. Specielt glad blev jeg for Depend neglelakken i gul, da jeg har mange Depend neglelakker, men ingen i denne gule farve. Undskyld for det dårlige billed, men mit kamera fungerede ikke så godt da jeg tog billedet. 

Så tak til Ea og Simone for de dejlige giveaway. Jeg håber ikke de bliver de sidste jeg vinder. 
Husk at deltage i min giveaway
Hvis jeg når op på 30 faste læsere inden 1. maj kommer der en ekstra gave med..

1 kommentar:

  1. Dejligt at vide du er glad - det kan kun betyde du var den helt rigtige vinder! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar - det varmer