mandag den 4. marts 2013

En Chanel eller en Constance pose

Nej disse frugtposer har intet med designmærket Chanel, men min niece som jeg var til fødselsdag ved i går hedder Chanel, så derfor en Chanel taske. Constance er hendes storsøster. Jeg havde i et stykke tid tænkt at hun skulle have en kreativ gave, og det blev så en frugtpose med hendes navn på. Malingen og skabelonen er købt i min yndlings butik Stof og Stil - og nåh ja det er alt det andet også. To motiver som jeg elsker meget højt, babushka og ugler. Ugle stoffet er ved, at være brugt på mange af mine ting - jeg elsker det. Som foer har jeg brugt gamle voksduge. Den store fordel ved voksduge er, at de er lette at gøre rene hvis der kommer til at ligge et gammelt stykke frugt i posen. Det er bedst at bruge så tynd som muligt voksdug, da det ellers bliver meget svært at sy sammen.
Sammen

Chanel fugtposen alene

Og sådan ser den ud indeni

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer