fredag den 15. marts 2013

Imens der var X-factor

I år besluttede jeg mig for ikke at følge med i X-factor.. Jeg var blevet træt af at der altid var en masse mennesker med som aldrig kom videre efter X-factor.
Så i år har jeg næsten ikke set X-factor, og jeg har det fint med det. I aften valgte jeg at slukke for tv'et og arbejde med min blog.
Det har jeg så gjort. Jeg har ændret lidt hist og her og så er jeg begyndt at skrive på en ekstra side lidt om mig.. Siden finder du foroven under Henden den kreative idemager. Den er ikke færdig endnu skal lige finde på lidt mere om mig selv. Men du kan læse om hvorfor jeg begyndte at blogge. Grunden til, at jeg har valgt at skrive lidt om mig selv er fordi jeg ofte er stødt på andre blogge, og synes det har været rigtig spændende at læse om dem.
Jeg har idag fået samlet de steder du kan følge mig et sted. Du er velkommen til at følge mig flere steder, men hvis du deltager i en giveaway via bloglovin så husk at du IKKE skal være anonym læser..
P.S Jeg har fået forberedt nogle indlæg som kommer i løbet af ugen. Jeg glæder mig specielt til det i morgen.. Så godnat og sov godt i blogland.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer