søndag den 3. marts 2013

Søndag og børnefødselsdag

I dag skal jeg til min mindste nieces fødselsdag, og selvfølgelig skal  mine gaver også bære præg af min kreativitet  Men den kreative gave får i først at se i morgen. I dag er det fødselsdags kortet  og ja det er let, men det er nok også mere for min egen skyld det er lavet, for min niece på to er nok ligeglad. Jeg har for nyligt investeret i to puncher, og de åbner endnu en kreativ dør, for det er en dejlig og let måde at lave runde cirkler på, og det er stort set det, som dette kort består af. Udover en masse cirkler består det af stempler, hvor jeg har skrevet hendes navn. Ugle stemplet er købt i Søstrene Grene som er ved at have en masse forskellige stempler. Bogstaverne er købt i Hamburg, men man kan få lignende stempler i Panduro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer