fredag den 31. maj 2013

En feminin urtepotteskjuler til en maskulin plante

Jeg ved ikke lige om en kaktus er specielt maskulin, men den er i hvertfald hårdfør denne kaktus som jeg købte for snart mange år siden i Ikea, og den er også blevet større siden jeg købte den. Problemet med den er bare at den stykker som en i helvedet meget. Men jeg er nu meget glad for den, og forleden fik den en ny urtepotteskjuler da jeg var ved at være træt af den gamle. Denne skjuler er syet af mit retrostof og noget turkis tekstildug. På begge stykker stof har jeg syet elastik så den bliver stram ved skjulerens top. Det er lidt svært at forklare, men håber det giver mening. Jeg har lavet potten på samme måde som jeg tidligere har lavet opbevaringsposer, bare noget mindre. Det er vigtigt at bruge voksdug eller andet som kan tåle vand så skjuleren ikke bliver jordskjoldet på indersiden og kommer til at lugte og se grim ud. 

Husk at deltage i min giveaway 

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer