fredag den 3. maj 2013

Endnu en mobil sleeve


Da jeg snart skal flytte til noget meget mindre er det også blevet tid til, at smide ud, og desværre også i mit stof lager, for noget stof  er uegnet til mit forbrug, jeg købte meget af stoffet i lykkeposer, men det var ikke lige lykken for mig, men det mest anvendelig bliver afleveret i en af de lokale genbrugsbutikker, hvor de bliver lykken for andre. 
Men det er egentlig ikke det, mit indlæg skal handle om, men og mit nyeste mobil sleeve. 
For et stykke tid siden købte jeg noget læderlook stof med det formål at lave en mobil sleeve, jeg ved godt at jeg har mange, men jeg er også rigtig god til at få dem væk igen. Men her er så det sidste skud på stammen indenfor mobil sleeve. Denne her er lavet ved at jeg har ved hjælp af vliesofix har strøget et almindelig lag stof på bagsiden af sleeven. Efterfølgende har jeg syet det sammen. Men der skulle også en tryklåsknap og jeg er en rigtig blondine når jeg skal sy tryklåse på, jeg kommer altid til at vende tryklåsene forkert, og må pille det op igen og starte forfra med tryklåsene, denne gang lykkedes det mig endda at fejle to gange.. virkelig flot. Denne gang blev taske lidt for stor i bredden, men det er ikke noget der gør noget. Desuden fandt jeg ud af at jeg også kunne bruge sleeven til mit nye fantastiske kamera. 
Jeg har med vilje ikke skrevet mål på på, da det jo fuldstændig afhænger af hvilken mobil man har. 

Stoffet er som altid købt i Stof og Stil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer