lørdag den 18. maj 2013

Når der sker lidt andet

Iøjeblikket er det ikke lige kreative projekter der står øverst på "to do listen". Iøjeblikket sker der så mange andre ting.
Om mindre en 2 måneder skal jeg flytte fra min højt elskede lejlighed, og ved endnu ikke hvor jeg skal bo.. Jeg er så småt ved at pakke og smide ud. For når man skal flytte fra 65 m2 til en en kollegieværelse som er meget mindre skaber de nogle spørgsmålstegn til hvad skal med og hvad bruger jeg aldrig og som andre kan få glæde af, dette kommer så i de lokale genbrugsbutikker. Noget vil havne hos min mor, men hvad ved jeg ikke.
Udover at jeg skal flytte, er der Eurovision Songcontest uge hvilket jeg går meget op i. Jeg er meget spændt på om Danmark hiver sejren hjem i aften.

Men heldigvis er der et skønt vejr i dag, så lysten til at sidde inde og blogge er heller ikke stor, eller til at sidde med symaskinen. Så jeg sidder oppe hos min mor og nyder vejret i hendes hyggelige have og venter til kl. bliver 21 og Eurovision kan begynde.

Det er dog blevet til lidt krea halløj, bl.a. endnu et penalhus i en skøn neonfarve fra Stof og Stil. Denne gang lykkedes det virkelig at lave et flot penalhus, hvor ingen nåle knækkede eller andet mørkeligt gik galt. Jeg har også fået færdig gjort nogle projeker, men da de tilhører julemåneden bliver de ikke vist frem på bloggen endnu.

Så denne tid er præget af mange ting, og nedenfor kan du se billeder som fortæller lidt om mit liv iøjeblikket.

Det skønne vejr i min mors have... 
Et neongult penalhus


En stedmoderblomst som er vokset frem i mellem min mors fliser.

Min mor har bagt nogle meget vellykket vandbaggesler fra Frk. Jensens Kogebog. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer