fredag den 24. maj 2013

Når den kreativeidemager mangler kreativeideer.

I øjeblikket er det ikke sådan at det ligefrem ryger ud med nye ting fra symaskinen, nærmest tværtimod. Hvorfor nu det? Motivationen til at sy er der ikke lige, og ideerne er der heller ikke rigtig, kan godt synes det er lidt kedeligt at lave det samme og det samme igen og igen. For hvor mage penalhus har jeg egentlig brug for eller hvor mange mobilsleeve har jeg egentlig behov for? Nej i øjeblikket har jeg svært ved at finde på nye ideer. Jeg har fået købt flere stykker stof i neon, som der indtil videre er blevet de to dækkeservietter af, men hvad nu med resten? 
Men når ideerne ikke ligefrem står i kø for den kreative idemager bliver der så tid til at se film og tv-serier. I øjeblikket har jeg kastet min kærlighed og Cougar Town som er en rigtig sød og sjov serie som kører på henholdsvis Kanal 4 og 5. Det er med Courtney Cox i hovedrollen.  Ellers ser jeg Antikduellen alle hverdage på DR1 kl. 18.00 hvor man følger antikhandlers jagt på den gode antikvare som de skal sælge på en auktion. (kort fortalt)
Men ellers går tiden med alt og ingenting, bl.a. begyndelsen på at pakke og nyde det gode vejr, hvor jeg i pinsen plukkede pinseliljer. I morgen skal jeg til Spejdernes Loppemarked her i Hammel, hvilket jeg glæder mig meget til, da jeg var til det for nogle år siden gjorde jeg nogle ret gode og billige køb, som jeg selvfølgelig også håber at gøre i år. I går var de ude og hente ting hos folk i Hammel og jeg kom også at med lidt ragelse til dem, så håber jeg tingene glæder nogle andre, og Spejderne får solgt en masse. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer