fredag den 30. august 2013

Første uge i min fremtid

I onsdag begyndte jeg endelig på Informationsvidenskab og Kulturformidling som jeg i de sidste 10 måneder har set frem til.
Der er mange nye ting, mange nye bøger og en masse nye mennesker at kende. Jeg har været spændt på om hvordan det ville være at begynde som 26 årig, ville jeg være tusse gammel ved siden af de andre. Men indtil videre går det fint og jeg har også fundet nogle at tale med. Og der er folk der er langt ældre end mig.
Så i øjeblikket bliver det ikke til meget kreativt, men skole, lejlighed og ny by istedet for  Jeg håber dog at kunne sætte mig ved symaskinen i weekenden..
Der vil desuden snart komme en Giveaway på bloggen da den fylder et år den 9. oktober. Hvad det bliver kommer senere, men hold øje.. Det bliver som altid noget hjemmegjort.

I kan læse mere om hvorfor jeg begynder på en ny uddannelse som 26 årig ved at læse under fanen Hende den kreative idemager..
Mit nye uddannelsested - IVA i Aalborg, billedet fundet via google søgning
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer