lørdag den 24. august 2013

Et styk moster

Den 2. august var jeg så heldig at blive moster igen, denne gang en lille dreng. Men drengen fik ikke en helt let start på livet, så derfor har jeg heller ikke skrevet et indlæg om de ting som han får fra sin kreative moster endnu, desuden har jeg heller ikke set ham endnu. 
I foråret fik jeg lavet dette legetæppe som jeg er virkelig stolt af, det er lavet af forskellige drengefarvede stoffer bl.a. Sove Trine elefanterne som man sikkert husker fra sin barndom. Udover tæppet som er lavet med pladevat og fleece fra Ikea har jeg lavet et par hagespækker hvor jeg selv har lavet mønster.
Jeg lavede også en mindre hagesmæk efter et mønster i en bog, men den var mindre vellykket. Sidst men ikke mindst har jeg lavet en uglesanseklud. Hvor der i midten er et stykke blå Ikeapose til at rasle og små stykker bånd i siden til at lege med. Den lange snor er til at sætte sutten i. Mønster til den vil komme senere.  




Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer