torsdag den 22. august 2013

Endnu mere zentangles

Hvis du hader zentangles og synes det er ved at tage overhånd på min blog så undskyld, men sagen er den at jeg er bidt og det er stort set det kreative jeg får lavet iøjeblikket.
da jeg var i London købte jeg en del inspirationshæfter til Zentangles, bl.a. Zentangle 7 af Suzanne McNeill. I den bog handler det meget om cirkler og bagerst i bogen er der et link til en blog, hvor personen hver uge ligger et ny mønster ud så man kan tegne efter det. Det skulle jeg da også lige prøve. På hjemmesiden The Bright Owl . Jeg gør det at jeg liggerskabelonen bag mit tegnepapir og så tegner jeg mønstre i rummene. På siden kan du også se hvad andre har lavet. 
Pt er der 68 mønstre som man frit kan printe ud, men der kommer hele tiden flere. Det er en god måde at begynde sin zentangles hobby, men også en god måde at øve sin evner i at gøre de tredimensionelt. Siden er på engelsk, men det er et problem når man bare skal hente et mønster at arbejde efter.
Med Kreative Hilsner Christina
Zendala Dare #66

Zendala Dare #68

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer