søndag den 10. november 2013

Taskeprojekt

I øjeblikket bliver det ikke til så mange forskellige projekter da jeg er blevet bidt igen af Candy wrap bag.. Mit projekt denne gang er en stor taske lavet af gavepapir fra Ikea. Projektet tager langtid da jeg har valgt at lave strimlerne i størrelsen 5x11. Tasken bliver et større og større projekt, men samtidig med synes jeg også det er rigtig sjovt, og en sjov måde at komme i kontakt med andre når jeg har siddet i toget på vej hjem fra København eller i skolen hvor folk synes det ser sjovt ud hvordan de strimler bliver til en taske.

Fra torsdag til lørdag var jeg i København, hvor jeg var meget kulturelt med teaterforstillingerne "Den mystiske sag om hunden i natten" og Fadderen, hvilket begge forestillinger var en stor oplevelse. Udover dette var jeg også på Bogforum som også var en stor oplevelse, som jeg gerne har villet være med til i mange år.

I september begyndte jeg på uddannelsen Informationvidenskab- og kulturformidling. I sidste uge skulle vi vælge valgfag for 2. semester, et af fagene havde med kulturformidling. Jeg var i tvivl om det nu også var den vej jeg ville gå, men kunne mærke da jeg var i København, at det var her min interesse var.

Med Kreative Hilsner Christina

2 kommentarer:

  1. Jeg var i IKEA i går, og stod med en rulle af præcis dét papir, du har flettet af ... Det er SÅ flot! Men jeg købte det ikke - er jo i forvejen ved at drukne i gavepapir etc. :-D

    Hvad syntes du om Bogforum i Bella Center? Jeg besøgte det i fredags og igen i dag ...!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Jeg synes BogForum var rigtig godt.. Det var godt nok stort... Ja man hurtig få meget gavepapir.. Lige nu har jeg rigtig meget af dette IKEA papir

    SvarSlet

Tak for din kommentar - det varmer