mandag den 13. januar 2014

Endelig færdig

I det sidste lange stykke tid har jeg lavet noget større kreative projekter end jeg før har gjort. Denne taske begyndte jeg på før efterårsferien og nu er den så færdig. Den er lavet af gavepapir købt i Ikea. Skulderremmene er lavet af en form for gjord bånd. Jeg har lavet en indertaske af sort stof og en pink lynlås. Jeg målte indersiden af tasken for at beregne hvor meget inderforet skulle være. Jeg syede tasken fast til sidst.
I øjeblikket er jeg igang med et penalhus lavet af Anders And blade. Så det glæder jeg mig også til at vise frem.
I går var jeg til barnedåb, hvor min lille nevø blev døbt. I overmorgen kan i se de bukser jeg fik lavet og lidt hårpynt jeg fik lavet.
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer