onsdag den 15. januar 2014

Barnedåbsgave og hårpynt

I søndags blev min lille nevø Aron døbt.
Jeg har i mit voksne liv altid synes at dåb er en smuk begivenhed hvor familien fejrer det nye medlem af familien. Jeg er nu fadder til alle mine 5 niecer og nevøer, så det gør det jo også ekstra smukt. Til min lille nevø havde jeg købt en Noa sparebøsse, og så havde jeg lavet endnu et par balonbukser med mønster fra Minikrea, hvilket var til stor beundring for gæsterne. Denne gang var det også betydelig lettere, da jeg jo havde lavet bukserne før, og tænkte mig om denne gang. Udover dette fik jeg lavet en blomst til håret efter denne diy . På det nederste billede kan i se den smukkeste strikket dåbskjole som min mor lavede for 11 år siden og som 4 af mine niecer og nevøer er døbt i.


Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer