tirsdag den 21. januar 2014

Vinteren er kommet til Nordjylland

Ved stormene Allan og Bodil blev vi i Aalborg snydt lidt for spændingen, men det var ligesom vejrguderne her i midten af januar gerne ville give os lidt, og det fik vi. I fredags vågnede jeg op til snestorm. En snestorm som varede ved til sendt lørdag aften. Jeg er personlig ikke specielt vild med sne, og specielt ikke at gå i sne, for her i Aalborg er man ikke glad for at rydde sne så det at købe ind kan godt være hårdt. Det er dejligt at det trods alt er stoppet med at sne, men sneen ligger desværre endnu og der er bidende koldt.
For næsten 14 dage siden var jeg til eksamen og har derved ferie indtil 3. februar. Samtidig med at det er dejligt er det også utrolig kedeligt. Hvor jeg i næsten 2 år har gået ledig kan jeg mærke at det er hårdt igen, at gå derhjemme og selv få tiden til at gå. I sidste uge var jeg i Hjørring med 4 piger fra studiet for at se Specialklassen. Det er et improvations gruppe som tidligere har lavet Hotel Zimmerfrei på DR2. De er rigtig sjove og gode til at få publikummet med. I morgen skal jeg til Skørping for at se Yahya Hassan, hvilket jeg også er spændt på, jeg har holdt oplæg om hans digtsamling så det bliver lidt spændende. Udover det interessere jeg mig meget for håndbold så det bliver til rigtig meget håndbold kiggeri.
I weekenden fik jeg bagt lidt et brød i min stegeso som jeg fik i julegave og en æbletærte.
Jeg er begyndt at sy og har sat mig den udfordring for 2014 at jeg vil få brugt en masse af mit stof. Jeg elsker at købe stof specielt i Stof og Stil, derved har jeg også mange rester, men jeg har også problemer med hvad jeg skal lave af alle de rester. Hvis I har nogle ideer så kom med dem. Jeg vil helst have ideer til noget JEG kan bruge, og derfor ikke ting til små børn.
Nedenfor er der lidt billeder fra weekenden, der vil en af de kommende dage komme indlæg om mine seneste sy projekter.
Med Kreative Hilsner Christina







Udsigten fra min altan er denne lille sø som altid fortæller hvordan vejret er

Naboblokken i snevejr

Der var meget sne på altanen

Svært at åbne døren

Mit super lækre brød, lavet i min nye stegeso

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer