torsdag den 23. januar 2014

Om at falde i, men også udfordre sig selv

Overskriften kan måske lyde lidt mærkeligt, men det var lige hvad jeg fandt på. I mit forrige indlæg skrev jeg at jeg ville til at bruge noget af alt mit stof. Jeg har rigtig meget stof som jeg elsker, men også har svært ved at finde på hvad det skal bruges til. Det er min udfordring rent kreativt at bruge af det jeg har uden at købe nyt, men sjovt nok samtidig med at jeg kom på den brilliante ide tog jeg til City Syd hvor der ligger Stof og Stil, hvor jeg så på stoffer, men modstod fristelsen... men så kom jeg ind i Ikea, hvor jeg fandt det fineste hvide stof med blå blomster og det kunne jeg ikke stå for så jeg købte en meter af det og noget hvidt bomulds stof for jeg vidste lige hvad det skulle bruges til, og det blev da også lavet i går aftes. Jeg har fået lavet en termoholder til mit krus fra Ikea, og det virker, jeg kan nu drikke af glasset uden at skolde fingrene. Jeg har tidligere lavet et termofrakke til min kop som du kan se her. Denne her dog lilla, da det er min absolutte yndlingsfarve, anden er fra Bud Duck, som laver en masse sjove ænder, jeg fik den af nogle veninder som ved jeg elsker lilla, også passer den lige til termokrusfrakken, derfor er den med på billedet.
Udover det har jeg brugt 50 forskellige stofrester til en Insideout taske. Jeg har for et års tid siden lavet andre, men denne gang har jeg fokuseret på at det skulle være 50 forskellige lapper jeg brugte, lidt skræmmende at jeg har så mange forskellige stoffer. Denne gang har jeg brugt retrosengetøj til indersiden hvilket jeg også synes er pænt så den bliver nok vendt nogen gange. I kan se de andre Insideout tasker her.
Hvis nogen har ideer til nogle raste syprojekter så kom med dem, jeg kunne godt bruge lidt ideer.
Med Kreative Hilsner Christina



Min fine kurv lavet af stof fra IKEA 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer