mandag den 1. september 2014

Hama weekend og en lidt lang mandag

I weekenden var jeg på besøg hos min min mor. Det var en rigtig hyggelig weekend hvor jeg fik lavet en masse Hama figurer efter mønstre fra mit Hamaboard på Pinterest. Det blev til en del, specielt vild er jeg med Holger figuren.
I august har jeg lavet en collage med forsider fra dvdcovers. Det er alle fra gamle film, som jeg specielt elsker meget. Jeg er ret glad for resultatet, på billedet ser det ikke specielt godt ud.
I dag er det den 1. september og når man er studerende betyder det første skoledag. Jeg har glædet mig og har også været nervøs for at starte på kandidaten. Det er selvfølgelig svært at sige efter to timer hvordan det er, men det er nu dejligt at starte i skole igen. Men jeg må tilstå at morgen blev lidt mere stresset end forventet. Der var en person der formentlig havde begået selvmord nede ved Hedensted ved at blive påkørt et tog, dette resulterede i, at togene blev enten forsinket eller helt aflyst, så jeg kom 1/2 time forsent hvilket jeg da synes var ret irriertende plus turen næsten blev en time længere.
I de næste par uger står det på tutor, hvilket det også gjorde i sidste uge, så der er rigelig, at se til, men mon ikke der kommer et blogindlæg når inspirationen og lysten melder sig.. God 1. september. Med Kreative Hilsner Christina
Jeg har fundet Holger - Han var på Pinterest

Dejlige is i sensommeren.. Magnet på bagsiden og så er de perfekte til køleskabet

Når man har fået burger må man også spise lidt sundt - Hvad med ananas og vandmalon

Grusomme mig? Er jeg det?

I havets dyb fandt jeg disse to søheste som nu har fundet lykken på mit køleskab

Alle mine smukke coverbilleder fandt plads i min ramme.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer