tirsdag den 28. oktober 2014

Ja jeg er her endnu

Det er ikke tit jeg er her på bloggen, men sandheden er, at lysten til at skrive om mine kreative projekter mangler og jeg heller ikke få lavet mange nye ting. Mange af de ting jeg laver pt er til en julekalender og dem synes jeg jo ikke jeg kan vise frem.
Udover dårlige undskyldninger begyndte jeg i weekenden at blogge på en bogblog istedet for. Det er rigtig spændende og nyt for mig. Da jeg har valgt Wordpress er der også en del udfordringer med det. Jeg har dog lavet lidt Hama når jeg har været hjemme på weekend.
Hvis I har lyst til at se min nye blog så klik her i er også velkommen til at følge mig via bloglovin, det kan i både gøre her, men også min nye blog. Jeg håber i december at vise noget af det frem jeg lavet så forglem mig ej.
 Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer