fredag den 30. november 2012

Blyantsholder

Så blev det sidste dag i november. så kan jeg lige reklamere endnu engang for min julekalender blog som begynder i morgen. Denne blog vil derfor være lidt på pause i december, men du skal ikke snydes for et indlæg i dag. I morges var jeg lidt i idemangel, men så, så jeg en tom tomatdåse, og så kom jeg på at lave en blyantsholder. Du laver den ved at klippe et stykke reststof som passer i størrelsen til en tomatdåse. Inden du sætter stoffet på sætter du et stykke gaffatape eller andet tape rundt om indersiden af dåsen, der hvor der  er en skarp kant så du ikke skærer fingerne når du tager noget i dåsen. Brug dobbeltklæbende tape rundt om kanten. Sæt derefter stoffet på, og klip det til så det passer. Slut af med at sætte noget mønstret tape eller satinbånd rundt om kanten for at dække evt. løse tråde. 

God fornøjelse, og god december... Ses på Den kreative julekalender


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer