onsdag den 16. januar 2013

Origami Blomsterkugle

Jeg har jo som tidligere nævnt blevet bidt af Pinterest, og denne ide fik jeg også først på Pinterest, men da jeg synes forklaringen til blomsterne så ret indviklet ud, fandt jeg en i et gammel Hendes Verden blad, som heldigvis også har lagt det på deres hjemmeside. Du laver først blomsterne fem stykker papir, som foldes og limes. Du skal bruge ca. tolv blomster til, at lave en kugle. Jeg har limet blomsterne sammen med limpistol for at de virkelig sad fast. Til denne blomster kugle har jeg brugt reklamer, men du kan bruge alt mulig slags papir, bare det ikke er for tykt, da det så er svære, at lime sammen.
Jeg har brugt min til at hænge i vinduet, men du kan også bare stille den på et bord. Hvis du vælger, at hænge den op så husk at det skal sættes op med noget der kan holde for de er lidt tunge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer