torsdag den 31. januar 2013

Lidt varmt til din mobil eller tablet

En dag hvor jeg var i Stof og Stil havde de lykkeposer til 20 kr. I posen var der en masse forskelligt stof og garn. En af de ting der var, var dette specielle uld stof  Jeg tænkte hvad kunne jeg lave af det? Hurtigt fandt jeg på, at lave en tablet sleeve, og hurtigt efterfølgende kommer ideen til mobiltasken. De er superlette at lave. Da det er rimelig kraftig stof valgte jeg ikke at lave inderstof. Jeg klippede et dobbeltstykke og lagde 2 cm til hvert side til sømrum. Jeg syede først foroven og dernæst i siderne  Jeg limede elastikken på, da den er meget kraftig og umulig, at sy på uden at ødelægge nålen på symaskinen. Knapperne købte jeg sidste år i Stof og Stil så jeg ved ikke om de forsat har knapperne, men ellers har de så mange andre smukke knapper. 
Jeg håber jeg inden ugens slutning vil runde de 2000 visninger. Hvor har det gået hurtigt fra de 1000 til de 2000. Så 2000-tak. Jeg håber, at flere vil deltage i min give away ellers bliver der ikke trukket lod. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer