fredag den 1. februar 2013

En toilettaske

I min jagt på at finde inspiration faldt jeg over en DIY på Stjernefrøs  blog. Ideen var denne taske som jeg hurtigt kastede mig over. Jeg havde aldrig i mit liv prøvet at sy en lynlås fast med symaskine så det var med en hvis nervøsitet jeg begyndte på dette projekt. Heldigvis er der en fantastisk forklaring på hvordan man laver denne toiletaske så det var bestemt intet problem. Jeg fik lavet den på en times tid og er egentlig godt tilfreds med resultatet. Jeg har valgt at til foerstof at bruge en tynd voksdug, da jeg har erfaring med at toilettasker ofte bliver grimme og smudsige  når jeg har være tandbørste, tandpasta og makeup i tasken. Nu er den ihvertfald lettere at gøre ren. Tasken er ikke specielt stor, men man kan jo vælge, at gøre den større. Jeg synes ofte har man ikke behov for så stor en taske og her er denne her perfekt. 
Stoffet har jeg købt i Stof og Stil, hvor de har fået en masse skønne stoffer i alle mulige mønstre som bare gør mig i forårs humør.

Jeg vil endnu en gang opfordre alle til, at deltage i min Give away. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer