tirsdag den 8. januar 2013

Tablet Sleeve - til dig der gerne vil spare

Imellem jul og nytår bestilte jeg en sleeve til min nye tablet, som ikke er en Ipad, men firmaet blev ved med at udskyde leveringsdatoen, og det var ved at sætte min tålmodighed på prøve, så jeg fik lavet en selv, og afbestilt den anden. Denne her er både pænere og meget billigere. Den er lavet af tre lag. Inderst er det brunt fløjl, i midten pladevat og yderst uglestof. Jeg har brugt noget stof som jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave af. Jeg har lagt stoffet dobbelt og målt ca. 2 cm sømrum hele vejen rundt. Jeg har sat brun kantbånd øverst og syet alle lag sammen. til slut har jeg limet elastiksnor fast til knappen, og sat en knap i som er købt i Stof og Stil. Jeg broderede et hjerte på forsiden med brunt broderigarn. 
Idag har jeg fået tilføjet Linkwithit så I får forslag til andre af mine indlæg. Desuden har fået tilføjet en widget så det bliver nemmere, at printe et bestemt indlæg ud, uden at få hele siden med. Jeg vil klart anbefale alle der har en blog at få denne widget så her linket:  http://www.printfriendly.com/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer