fredag den 22. marts 2013

Easterfant - den svære to'er

Min Neofant har fået en bror. Denne elefant har fået navnet Easterfant eller Påskefant i anledningen af påsken som er virkelig tæt på. Men grunden til navnet er nu mest pga. af farven som er to forskellige gule nuancer.
Jeg havde mærkelig nok mere vanskelig med min nr. 2 elefant (???). Jeg kom bl.a. til at brodere øjnene lidt skæve i forhold til hinanden. Den blev også lidt tykkere end den første plus den har lidt svært ved at stå, men den er nu meget sød, og folk jeg har vist dem til, synes de er rigtig fine begge to.
Elefanter har selvfølgelig ikke meget med påske at gøre, men kyllinger har jo heller ikke meget med det vi egentlig holder påske for.
Jeg regner stærkt med at der kommer flere elefanter, jeg viser dem selvfølgelig frem på bloggen.
En anden elefant kan du vinde i min giveaway. Det er en nøglering, hvor der er brugt samme stof som ved Easterfant.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer