tirsdag den 19. marts 2013

Endnu en....

Ja jeg har snart lavet mange tabletsleeve, men jeg er også ret vild med at lave dem. Så her er endnu en til samlingen. Denne sleeve er ubetinget den der er taget længst tid at lave. Som du kan se er det et patchwork mønster med trekanter som er syet sammen først på det ene led og så det andet. 

Jeg opdagede så da jeg var færdig med at sy trekanterne sammen at den var for kort i bredden, derfor syede jeg en kant på i begge sider. Men jeg synes heller ikke det gør noget. Jeg har quilet stoffet rigtig godt sammen så der er syet to gange rundt og alle syninger. Jeg har for første gang i en tabletsleeve brugt voksdug som inderfor. Det før den mere hårdfør og mindre blød. Som så ofte før har jeg brugt disse to stoffer som er nogen af mine ynglingsstoffer. Begge købt i Stof og Stil hvor jeg ved de er meget populære. Sleeven blev desværre lidt for lang, men jeg foretrækker hellere at de er for lange end for korte. 
Husk at deltage i min giveaway

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer