onsdag den 20. marts 2013

Panik i Blogland

Hvis man har fulgt med på forskellig blogge i den sidste uge har det været tydeligt at der har været en stor kollektiv form for panik for hele blogland bryder åbentbart sammen når Google Reader lukker. Folk flygter til Bloglovin, som har gjort det lettere at få overført sine venner. Personligt er jeg ikke vild med Bloglovin, jeg synes det er irriterende når jeg ikke kan se hvem der følger mig, da de har valgt at være anonyme.


Pointen med hele dette indlæg er at fortælle at det er GOOGLE READER der lukker og ikke GOOGLE FRIEND CONNECT som er to forskellige tjenester som ikke har noget med hinanden at gøre. Jeg ved ikke om hvilket program der styrer min blogliste, så måske forsvinder den.

På disse to Print Screen kan du se at det ikke er det samme. Når man kommer ind på Google Readers hjemmeside står der at de lukker. Det gør der IKKE på Friend Connect.
Men hvis man virkelig kommer til at savne Google Reader er der mange mange muligheder. Her er nogen af dem som jeg er på FacebookBloglovinPinterestGoogle+.. Er sikkert også andre steder, men lidt svært at huske. 
Min Facebookside er splinter ny, og den har den fordel at du kan følge med hvad der sker på min blog når du alligevel tjekker Facebook.

Til slut vil jeg vende lidt tilbage til min blog. Jeg ændre ofte tema på min blog, da jeg ikke vil have en blog jeg ikke selv er tilfreds med. Jeg havde før et tema hvor der var mere spræl i end der er nu. Jeg blev selv træt at at se på alle de retro blomster og jeg synes det var svært at se hvad jeg skrev. Desuden har jeg lavet lidt ekstra sider. Den ene omhandler mig! Jeg har valgt at skrive lidt om mig selv da jeg personligt synes de bedste blogge er dem hvor jeg får lidt kendskabt til mennesket bag. Den anden side er en samling af links til sider hvor jeg har fået inspiration. Til fælles for alle hjemmesiderne er at der også er lidt gratis på hjemmesiderne. Siden er bestemt ikke færdig, og folk er meget velkommen til at komme med ideer til hjemmesider. I kan skrive en kommentar eller skrive en mail til min nye e-mail knyttet til bloggen: denkreativeidemager@gmail.com

Det var lidt fra mig, nu står det på Håndbold på henholdsvis Charlie og Tv3 sport..
Google Friend Connect 

Google Reader, jeg håber ikke de blogge som vises på skærmen bliver tosset ellers så send en mail til mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer