fredag den 29. marts 2013

Instagram påskeæg

Normalt bruger jeg aldrig Instagram, da min smartphone er så forældet at jeg ikke kan installere Instagram, og min tablet IKKE egner sig til at tage billeder med, men når jeg keder mig lidt kan jeg godt finde på at lege lidt med det, men det tager sin tid når jeg først skal tage billedet på smartphonen og overføre den til min tablet.. Billedet er ikke overdrevet pyntet i Instagram...  Det gjorde jeg så med dette billed af en et påskeæg som jeg havde lavede til min mor. 
Det er et pap æg jeg købte i Bilka til 5 kr. Jeg malede det først hvidt et par gange. Da det var tørt limede jeg hvidt silkepapir på, efterfølgende decouperede jeg et påskeglansbilled på. Da jeg havde puttede lidt påskeslik i ægget bandt jeg en grøn sløjfe og en fjer rundt om ægget... Wupti så er det færdig... og min mor blev glad for gaven. God påske til alle. I øjeblikket laver jeg en del hamaperler som jeg synes hører påsken til. Det kan være der når at komme et indlæg med billeder inden påsken er slut..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer