torsdag den 28. marts 2013

Skærtorsdag

Jeg havde for et stykke tid siden læst på en blog, at Skærtorsdag var stor æggedag, det vidste jeg ikke... Så i dag står det på æg på min blog. Jeg har her i foråret lavet rigtig mange påskeæg i flamingo. Nogle af dem er vist før, men her får I lige et gensyn med dem igen.

Det første æg er mit favorit æg som var et af de første jeg lavede. Som i kan se forestiller det en kylling. Den ene del er det trekanter der er sat sammen og foroven er stoffet sat ind i flamingoet  Start med hovedet først og lav trekanterne til sidst. De er desuden lavet efter samme princip som vises i denne diy. Sæt et bånd på midten for at skjule overgangen mellem de to. Lim øjne og næb på efterfølgende.
Til de øvrige vil jeg bare sige at billeder siger mere end 1000 ord, hvis ikke så er der linket til de oprindelig indlæg om æggene. Rigtig fantastisk god påske..
Min favorit påskeæg

Knapognap påskeæg

Påskeæg med en lille diy


Påskeæg af uld


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer