søndag den 7. april 2013

Firkantet penalhus og lidt stolt

Forleden fik jeg syet dette penalhus som jeg er ret stolt af. Det er syet i det samme stof som min grafiske pude. Jeg har for noget tid siden prøvet at lave et penalhus, men jeg havde hvis slået min logiske sans fra for det blev ALT for stort. Men ved at tænke mig lidt om blev det til dette penalhus. Det består at et lag stof, et lag Vliesofix og et lag tekstilvoksdug. Jeg har brugt en 30 cm lang lynlås. Jeg har hovedsageligt gået efter Christinas vejledning til en makeuppung, men har ændret målene en anelse. Jeg har desuden selv fundet på det med Vliesofixen i mellem stof og dug. HUSK ikke at stryge med jernet på dugen specielt hvis det er voksdug.  Stoffet måler 30X15 cm. Jeg syet skråbånd i ved enderne for inden, men glemte bunden. Penalhuset er meget fast i det, hvilket det sikkert er blevet ved hjælp af dugen. Så nu skal jeg bare vente til september hvor det sandsynligvis står på skolegang igen. Ja jeg er lidt stolt af mit penalhus, og jeg er blevet rigtig glad for stoffet som det egentlig ikke var meningen jeg skulle købe. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer