mandag den 8. april 2013

Pose til strikketøjet eller hvad du nu vil bruge den til

I et tidligere indlæg lavede jeg to frugtposer. Princippet er lidt det samme her, men denne her er knap så luksuriøs da den ikke er beregnet til små børns frugt, men til min mors strikketøj. Jeg har forsøgt med et navneskilt lavet at et stykke gennemsigtig voksdug og kantet med skråbånd. Desvære satte jeg skiltet lidt (meget) skævt på. Husk ikke at sy hele vejen rundt, da det er beregnet til at du kan skifte navneskiltet ud. Jeg har brugt et stykke stof som jeg har ufattelig meget af, men ikke er specielt vild med. Til snore har jeg brugt det brede bånd fra Søstrene Grene. Jeg er glad for det neonfarvet skråbånd rundt om kanten, da det giver lidt liv til den meget mørke pose. Tasken er meget hurtig, at lave. Jeg har ved denne pose husket at zigzag kanten om stoffet da der ikke er inder foer. 

Husk at deltage i min giveaway hvor der er en ekstra præmie hvis jeg når over 30 faste læsere inden den 1. maj. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer