onsdag den 10. april 2013

Med på moden - ihvertfald i blogland

Her i Blogland har min erfaring det seneste halvår været, at der er noget der er totalt in. En af disse ting er Papir ornamenter, som laves i alle mulige afskygninger, i tapet, i papir fra Søstrene Grene, og som jeg i reklamer. Denne ornament er lavet af forsiden at et blad, hvor der er meget guld på siderne. Jeg har valgt IKKE, at lave min egen DIY til opskriften da der i blogland er så mange gode, og jeg limede dem bare sammen med almindelig lim uden brug af clips og andet. Dette kunne måske lykkedes fordi min ikke er voldsom stor, men her er en DIY som ihvertfald hjalp mig meget til at finde princippet i det. Jeg har i modsætning til alle andre valgt først, at sætte tråden i til sidst ved at prikke hul i ornamenten. Det virker fint for mig, men du bestemmer selvfølgelig selv. 

Til slut vil jeg bede alle som ikke allerede gør det om at deltage i min giveaway. Hvis folk ikke har lyst til, at deltage er de også velkommen til bare at melde sig som fast læser enten via Friend Connect, Bloglovin eller følge bloggens Facebook side.   

P.S Undskyld for det meget mørke billede, jeg ved godt man ikke skal tage billeder af noget der hænger i vinduet, men det skal jo altid prøves..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer