fredag den 12. april 2013

Nyt Søholm

I et tidligere indlæg skrev jeg om min glæde ved keramikmærket Søholm. Nu har jeg så fået endnu mere til samlingen. Selvom det ikke er det dyreste mærke på markedet elsker jeg det. Det har ofte meget mørke farver, men jeg syne simpelthen, at det er malet så smukt! Det hele er købt for 160 kr ude i Brugtvareterminalen hvor man kan få en masse flotte flotte brugte ting. Alt fra Mågestel til møbler. Jeg var derude i onsdags (3/4) og udvalget var rigtig godt denne gang, og der var mange mennesker. Jeg har ofte været derude, men denne gang havde det været et stykke tid siden, så der var sket lidt nyt derude, bl.a. en meget bedre indretning. Jeg vil klart anbefale alle der elsker gamle ting, at kigge derud, det er let at komme der til selvom man ikke har bil.
Denne gang gik jeg meget systematisk efter Søholm, men har tidligere gjort nogle gode handler med Madam Blå, de har desuden en kæmpe Madam Blå som de har haft i lang tid. Personligt er den lige for stor til pynt og meget dyr for mig. 
 I kan se på billederne hvad jeg har købt. Jeg er specielt helt vild med te/kaffe kanden som er i rigtig god stand, og som jeg synes er male rigtig smuk. Fadet minder meget om et jeg har i forvejen, men jeg er nu også glad for dette her. Kanden som jeg købte er meget anerledes end andet Søholm jeg har, og først troede jeg ikke det var en Søholm, men ved at studere bunden kunne jeg se at det var Søholm. På det nederst billed er der desuden to helt nye Kähler lysestager købt i Imerco som jeg synes passede fint sammen med mit Søholm. 

Husk min Give away.. Det kan jo være det er dig der er den heldige.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer