lørdag den 6. april 2013

Grafisk pude

I øjeblikket er jeg gang med at afslutte en masse projekter, men jeg er også god til at starte på nye projekter, en af dem var denne pude. 
Noget af de første jeg syede var puder, fordi de var lette at lave. Dengang var det to stykker stof der var syet sammen og så skulle de gerne passe til en monterings pude.  Da jeg her i vinter var ved at løbe tør for ideer foreslog min mor, at jeg kunne sy puder, men der var jeg lidt forbeholden for jeg synes ikke der var nok udfordring i at sy to stykker stof sammen. Men senere hen så jeg på forskellige blogge, og kunne se at grafisk puder var blevet populær, specielt vild var jeg med Helenas grafiske puder, som jeg håber jeg kan blive ligeså god til at sy så jeg kan lave en af dem, men indtil videre er det blevet til denne her. I virkeligheden er den meget mere mørk, men da den er taget i dagslys er den blevet meget lys. Farven er Marineblå. Min plan oprindelig var at lave den i mit neonrøde stof som jeg har brugt ofte, men da jeg er ved at løbe tør for stoffet og Stof og Stil i Tilst ikke har mere måtte jeg finde noget andet ude i Stof og Stil og det blev dette her, som jeg også synes er rigtig flot. Desuden tror jeg, at jeg vil blive glad for farven til vinter, hvor jeg ofte synes det skal være lidt mere afdæmpet. Jeg har allerede lavet noget andet som I kommer til, at se en anden dag i det mønstret stof. Jeg håber ikke dette bliver min sidste grafiske pude, jeg har ihvertfald nogle puder som godt kunne trænge til et nyt og mere spændende betræk.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer