fredag den 5. april 2013

Sættekasse

Da jeg var barn så jeg sættekasser,  fyldt med kinderæg ting. Jeg var vilde med dem, men nok mest pga. Kinder legetøjet. Sættekasse er blevet populær igen, ihvertfald i blogland. Her er mit bud på en fra mig. Jeg har ikke valgt et bestemt farvetema, men valgt ud fra min favorit stoffer. Jeg elsker mørke lilla så selvfølgelig skulle den være lilla. Indersiden er beklædt med forskellige stoffer bla. den blå elefant af mærket sovetrine. Nederst er der en lyserød ugle som stammer fra et stykke stof jeg vandt i en giveaway. Jeg har sat nogle hunde fra Schleicher, og et par Babushkaer. Sættekassen er købt i Søstrene grene. Indlægget er ikke så langt da det er skrevet på min tablet, og jeg sidder og ser Matador for 100 gang (ca.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer