tirsdag den 2. april 2013

Something New

Jeg kan godt lide at lave lidt nyt på min blog, og det er jeg også fuldt igang med i øjeblikket. Jeg har lavet nye linkbilleder til Facebook, Pinterest og Bloglovin, inspireret af andre bloggers ideer. Jeg har valgt samme retro stof bagrund som der er for hele bloggen.
Men det er ikke det hele. Jeg har også fået taget et billede af blomster fra min mors have. Det hedder månedens billede og jeg håber, at jeg hver måned kan tage et billed som jeg sætter på bloggen.
Udover det har jeg begyndt, at fokusere på, at lave lidt sider til min blog. Der er på det senest kommet en side om mig. Her kan i læse lidt om mig. Jeg har skrevet lidt om mig selv, men også hvorfor jeg begyndte at blogge. Den anden side jeg har lavet er en linkside, hvor jeg indsamler link til sider jeg synes er gode, og som er gode til de kreative mennesker. Jeg har indtil videre fokuseret på at der er noget gratis man kan få på siden. Alle må rigtig gerne sende links til mig med sider de synes er gode. Sende til mig på denkreativeidemager@gmail.com
Den sidste side omhandler lidt bloghjælp, og indtil videre er der kun et indlæg. Dette omhandler det at sætte uret på sin blog. Noget MANGE blogger glemmer.
Nå men det var lidt om det nye på bloggen. Der vil måske ikke komme så mange indlæg i den kommende tid da jeg har travlt med at gøre en masse større projekter færdig, det vil først blive vist på bloggen i august og en anden ting egner sig bedst til jul. Desuden vil jeg forsøge,at fokusere mere på min anden blog by Ruskjær da den er blevet lidt forsømt.
Tak til alle jer der allerede har deltaget i min Giveaway. Jeg mangler "kun" 7 til jeg er oppe på de 30 faste læsere. (Jeg er også på Bloglovin). Det er lidt svært at tælle dem på Bloglovin med da mange er anonyme, men dem der ikke er talt med. Jeg håber at nå de 30 inden 1. maj, og hvis jeg er så heldig ryger der en ekstra ting med. Hvis du ikke allerede deltager så deltag her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer