onsdag den 27. marts 2013

Påskehøns fra Hendes Verden

Ideen til disse høns fik jeg i Hendes Verden for et par uger siden. I bladet er der syet et lag stof ovenpå en form for vlies. Jeg valgte for at de var pænere at have hængende først at stryge et lag Velodrom ovenpå stoffet og dernæst et stykke vlisofix og til sidst et lag stof til. På den måde kan jeg vende kyllingen som jeg vil. Den store høne er ikke så god til at hænge da hovedet falder nedad. Men den lille vil være rigtig sød på en gren. Hvis ikke lige var så heldig at få Hendes Verden kan du sikkert tegne et mønster eller finde et mønster på nettet. 

I øjeblikket er jeg igang med en masse projekter som gerne skulle blive færdig, det vil muligvis gøre at der efter påske ikke bliver blogget så meget på Den Kreative Idemager. 

Husk i morgen er det store ægge dag. Se også med på min blog... God Påske
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer