tirsdag den 26. marts 2013

Påske kegler - og lidt nyt om min giveaway...

Kender I det at man får en ide fra en blog, men man kan ikke huske hvilken blog ideen kom fra. Sådan har jeg det med disse kyllinger og haren. Jeg kan ikke huske hvor ideen kommer fra. Men søde er de ihvertfald, og da jeg efter jul havde nogle trækegler fra Søstrene Grene tilovers kunne de lige bruges til noget mere påskepynt. Så nu står de på min ene dvdreol. De er lette at lave, men vær forberedt på at få maling på fingrene når de skal males. 

Her på bloggen kører der iøjeblikket en Giveaway. Jeg har siden den begyndte sat lidt ekstra på. 
Hvis jeg kommer på mindst 30 faste læsere inden 1. maj kommer der en ekstra ting i pakken. 
Hvis jeg får mindst 15 synes godt på Facebook kommer der yderlig en ting i pakken. Desuden giver et synes godt på Facebook endnu et lod og alle der har tilmeldt sig konkurencen kan deltage, jeg giver automatisk tidligere tilmeldte et lod til hvis de synes godt om
Så fortsat god påske og held og lykke i min giveaway. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer