mandag den 25. marts 2013

Nr. 100


Tænk så nåede jeg til indlæg nr. 100. For en uge siden var jeg inde og se på nogle af mine første indlæg. Jeg må side at indlæggene er blevet længere siden de første.
Jeg begyndte med at blogge den 9. oktober 2012. Jeg begyndte at blogge midt i forberedelsen til jul, derfor var de første indlæg også om julen.
Udover at dette er indlæg nr. 100 passerede jeg også 5000 visninger.. Hvor næsten halvdelen er fra den sidste måneds tid. Skønt at jeg har nået så langt. Specielt når de første 100 visninger tog et par måneder at opnå.

Når jeg sider at dette er indlæg 100 passer det ikke helt, for jeg har skrevet flere indlæg jeg har bare valgt at slette dem igen, da jeg ikke var tilfreds med dem.
Jeg har besluttet at indlæg 100 skal handle om min favorit top 5 af indlæg. Det er ikke de indlæg som absolut har været mest populære at se, men dem jeg elskede mest. Det har været utrolig svært at udvælge 5 ud af 99 indlæg som dem elsker jeg mest.

Top 5

Min største favorit er min insideout taske som er min første vellykket taske. Jeg brugte lang tid på at sy alle de lapper sammen, men jeg også brugt tasken rigtig meget. En anden insideouttaske er desuden en del af min Giveaway



Insideout taske

Min anden favorit er min Neofant som er ganske ny, men når jeg ser dem på min reol bliver jeg altid i godt humør. Jeg elsker den meget højt, og er specielt glad for farverne jeg valgte. Den har fået en lillebror i anledningen af påsken.. 
Neofant 

Den tredje favorit er der ikke lige sæson for nu, men derfor er jeg bestemt ikke mindre glad for den. Den handler om mine paliletkugler som jeg lavede helt enorm mange af til jul. Dette indlæg var også med til at der for alvor blev visninger på min blog. Dog ikke tilnærmelsesvis så populær som mit indlæg om Origami stjerne. Dette indlæg er det mest sete udover mine giveaway. Det undrede mig. 

Lidt julepynt

Den fjerde favorit er min første toilettaske. Denne taske er lavet i samme stoffer som Neofanten. Denne toilettaske var desuden første gang jeg syede en lynlås på. 
Toilettaske


Den femte og sidste favorit omhandler filt. Jeg havde på daværende tidspunkt lige investeret i en engelsk bog om filt. Uroen som I ser på billedet hænger i min lille stue og skaber god stemning og håb om forår. 
Filtfigurer fra England
Det har altid været spændende for mig at se hvilke indlæg der har været populære og hvilke der bestemt ikke har været det. Det har ofte været meget overrraskende. Ofte har indlæg som jeg troede blev populære bestemt ikke været det.. Jeg har planer om at lave et indlæg hvor jeg hylder de 5 mindst populære indlæg for at de kan få lidt liv. Men indtil da kig forbi på min blog.
Det var mit indlæg nummer 100. Tak til alle jer der allerede har været inde på Den kreative idemager.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer